You Make My Day

Alla inlägg under februari 2010

Av Elin - 28 februari 2010 19:03

Det blir ingen skola imorron pga rasriskt  

Just nu sitter jag och chattar med sara och jojo på msn.Kanske ska gå ner och fråga mamma om jag får baka men vet inte riktigt än om jag har lust.Annars har jag inte så mkt att skriva, tänkte bara uppdatera att jag lever Juste kanske ska till Göteborg imorron inte riktigt bestämmt än men man får väll hoppas.

Puss och kram Elin  

Av Elin - 28 februari 2010 09:18

God Morgon alla läsare  

Idag är det sista dagen jag passar sara och jojos kanin idag  Imorron börjaar skolan oxå suck men jag får hålla tummarna att den är stängd pga rasrisk får reda på det 16:00 idag(hoppas hoppas hoppas) Jag måste oxå se om jag hade mkt att göra i matten gjorde ingen igår inte bra  Jag och pappa ska snart åka ner till Herman och gosa och ge han mat:)

Puss och kram Elin  

Av Elin - 27 februari 2010 15:38

Hallo  

Jag sitter just nu och hjälper min syrra med att fixa iordning hennes blogg  Jag får väll se hur det går och sen kanske det kommer en länk till hennes blogg oxå hehe. Jag sitter just nu och chattar med en kompis som kommit hem från ett skidläger som har varit ett tag. Jag har pysslar lite med fimolera idag oxå. Aja annars har jag väll inte så mkt att berätta. Kommer nog ett inlägg senare men kan inte lova någonting Men nu ska jag fortsätta smaska lite godis som jag och pappa var och handlade förut.

Puss och kram Elin  

Av Elin - 27 februari 2010 07:43

God Morgon allaa läsare   Jag vaknade rutn halv åtta tiden och trodde klockan var över nio fick asbråttom till jag såg vad klockan var   Jag ska ju mata sara och jojos kani vi nio tio tiden och då måste jag ju hatt ta på mig ätit frukost ta på sig ytterkläderna mm. Men nu när jag såg att klockan bara var halv åtta så slänger jag in ett litet inlägg. Jag vet inte om jag kommer blogga så mkt idag för jag har lite läxor att göra som jag inte hunnit/orkat göra på lovet.Såklart har jag gjort läxor på lovet men inte alla  Aja jag får skylla mig själv men lov är ju ändå lov lr hur?!

Men nu ska jag gå ner till pappa och foxa lite frukost och sen får vi väll se om han följer med ner till Herman(som sara&jojos kanin heter).

Puss och kram Elin


Av Elin - 26 februari 2010 20:54

Jag vet att jag har skrivit många inlägg idag med det har inte hänt nått spec. på hela dagen.   Sen jag skrev har jag suttit vid datorn och sen bakade jag och pappa lite bröd efter det åkte jag och pappa ner till sara och jojos kanin och gav han lite hö och kollade till honom  Efter det såg jag och pappa en jättebra film(som jag köpte igår på ullared) den heter Allt för min syster. Sen gjort vi lite fredasgott och åt jag, pappa och min storasyster. Jag sitter just nu och väntar på att min mamma ska komma hem men det dröjer väll en timma till  

Hoppas ni sover riktigt gott inatt:P Puss och kram Elin

-

Av Elin - 26 februari 2010 14:04

Jag smsade Niina och frågade om jag kunde få länka till hennes blogg och svaret blev att jag såklart fick det<3

Åh jag saknar sara och jojo vi har bara hunnit vara en dag på lovet och det blev i tisdas för fredag-måndag var jag sjuk och på tisdas mådde jag bättre men på onsdag var de och bowlade sen på torsdag var jag på ullared som ni kanske vet och idag åkte dom till tyskland och kommer hem sentpå söndag och sen börjar skolan 

Just nu smsar jag med Niina och lyssnar lite på musik.Spotify<3 Det jag pysslade blev helt ok för att vara första gången tycker jag iaf.


Jag tittade på statistiken och såg att 5st hade besökt min bloggXD inte så många men hade inte räknat med det heller

Puss och Kram  

Av Elin - 26 februari 2010 13:03

Hej!

Jag håller just nu på att pyssla lite med fimolera. Håller på att göra en klubba som man kan ha som halsband och just nu är den i ugnen. Det är första gången jag arbetar med fimolera och det var väldigt kul och jag hoppas verkligen den blir bra  Jag sitter och smaskar på lite Daim som jag köpte igår när jag var på Ullared det är ju faktiskt fredag   Jag kan lägga ut en liten lista på vad jag köpte hittade tyvärr ingen vårjacka som jag ville ha  

Puss och kram

Hej

Av Elin - 26 februari 2010 11:50

Hej!

Jag heter Elin och har nu försökt fixat med min nya blogg och det gick ganska bra faktiskt.   Jag har inte föväntat mig att många kommer att läsa den men kanske några iaf:) Ganska många som jag känner har en blogg och då tänkte jag varför kan inte jag också skaffa en?!  Johanna som också kallas för Jojo har en blogg (som jag har länkat i sidan till) får ni gärna besöka. Niina har oxå en blogg men måste fråga om jag får länka till den men om jag får det så kommer den oxå ut här så småningom.


Idag har jag inte gjort så mkt förutom  att varit nere hos mina grannar(sara&jojo) och sett till deras kanin jag passar medans de är i Tyskland över helgen.    Sara och jojo har jag känt sen vi var små men bråkade då och gled isär varandra men sedan några år senare när vi blev äldre blev vi vänner och idag är jojo den bästa kompisen man kan ha. Sara och jag står oxå varandra väldigt nära och jag kan berätta nästan vad som helst till henne<3


Detta blev ett väldigt långt inlägg  hehe. Aja men nu ska jag kolla runt lite på internet till:P Puss och Kram Elin<33

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Klocka

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards