You Make My Day

Alla inlägg under mars 2010

Av Elin - 31 mars 2010 17:46

Hej alla läsare!

Imorgon ska vi sova i kyrkan. Det blir jag, samuel, andreas, sara, jojo och annelie och så kanske emma kommer. Yes hoppas vi får superduper kul. Kan nog räkna med några bilder tror jag iallafall.

Idag har jag och pappa vart och handlat påskmat mm. köpte FRIDA tidningen oxå. Just nu sitter jag och chattar med jojo och imorgon är det sista skoldagen innan lovet.

Men vi hörs kanske senare.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 31 mars 2010 10:21

Hej idag så är jag ledig pga. att vi var färdiga med det vi skulle göra och fick tillåtelse att stanna hemma och arbeta med inlämningsuppgifter vi har tills efter lovet. Har just nu sökt fakta om Maria Gripe till svenskan. Ska skriva ett författararbete om henne och läsa två böcker. Sen har jag letat lite fakta om Anne Frank som vi har i SO ska skriva ett världskrigsarbete om henne.


Imorgon kl. 18 så ska jag upp till strömslund för att träffa några kompisar som jag går på tonår med och så ska vi sova över där uppe. Vet bara att det är jag Samuel och Andreas än så länge:) Men nu ska jag göra annat. Men jag lovar att vi hörs senare.

Puss och Kram Elin  

Anne Frank


Av Elin - 30 mars 2010 15:56

Hej alla läsare!

Idag fick vi sluta halv ett eftersom vi var färdiga med allt, sen får vi ledigt imorron oxå men då ska jag plugga på både so och svenska.

Förut så var jag och pappa och åt på etage och sen gick vi till ur och penn. Där köpte jag en klocka som jag har kollat på Jättelänge och idag köpte jag den. Asnöjd

Har inte så mycket annat att berätta. Men ska till scouterna halv sju.

Men hör kanske av mig senare.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 29 mars 2010 18:51

Snart är det påsk och alla vet vad det innebär. PÅSKLOV. Yes äntligen.

Små fluffiga kycklingar.

Åh jag hoppas snön försvinner så man kan få ses en liten påsklilja på lovet iallafall.


Av Elin - 29 mars 2010 18:46

Här kommer dagens Hiss eller Diss!


Hiss:

Dagens Hiss går till mina underbara vänner som ställer upp för mig. Älskar er bara så ni vet och vill aldrig förlora er.  


Diss:
Detta har inget med dagen att göra men jag måste ändå dissa detta.

Pedofiler... varför finns det vissa som håller på att våldtar mm andra personer. Detta blir en STOR DISS!!!!!

Av Elin - 29 mars 2010 17:01

Här kommer låten jag skrev i inlägget under.

Av Elin - 29 mars 2010 16:54

Hej just nu sitter jag och lyssnar på Avril Lavinge-Copmpilcated. Kan lägga upp den i ett inlägg för er som inte vet vilken låt det är. Jag gillar bara enstaka låtar av henne, men denna låt har jag fastnat för eftersom vi spelar den på musiken. På bas fast vi använder vanlig gitarr. Tycker faktiskt det är väldigt roligt att spela bas. Ellar ah har bara spelat denna låten. Har inte så mycket att berätta faktiskt. Men vi hörs lite senare.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 28 mars 2010 19:54

Hej sitter och chattar med Andreas och snackar om vi ska sova över i kyrkan med tonårsgruppen om vi får lov. Men vi måste se vilka som är intresserade/är hemma. Vi skulle prata med Lovisa(våran tonårsledare) på tisdag. Hoppas det blir nått.

Men detta blir det sista inlägget för ikväll.

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards