You Make My Day

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Disnye On Ice

Av Elin - 7 januari 2011 22:17

Idag hämtade jag ut mina nya glasögon och jag är väldigt nöjd. Beställde också 25 bilder på Expert och de är troligtvis färdiga imorgon. Men får hämta de när jag hinner.

Imorgon så åker jag och hela familjen till Göteborg vid 13-tiden och där käkar vi först på resturange. Kl. halv 7 så börjar Disney On Ice och det har mamma och pappa köpt biljetter till. Det är verkligen ingenting man blir för gammal för:)

Så det blir att gå och lägga sig hyfsat tidigt idag så man orkar med en heldag imorgon.

Nu ska jag dra mig och ni får ha en fin fortsättning på eran fredagskväll.
Puss och Kram Elin  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Elin - 13 januari 2011 13:30

Har nu inte bloggat på 4 dagar på denna bloggen utan har bloggat på flickanmedkameran.devote.se Tror faktiskt att jag byter blogg till devote helt och hållet nu men har denna bloggen kvar så att ni kan se mitt gammla material ett tag till.   Så...

Av Elin - 9 januari 2011 21:07

Här kommer äntligen en veckas ``One Two Three´´. Har själv saknat det och hoppas ni också gjort det<3 3 stycken låtar jag fastnat för nu. Nu ska jag snart sova så jag är redo inför skolan im...

Av Elin - 9 januari 2011 14:28


Hej alla grymt härliga bloggläsare! Sitter just nu på mitt rum och grejar med lite allt möjligt. Hann aldrig uppdatera bloggen igår eftersom tiden innan kl. 13 bara flög fram. Som sagt vid 1 så satte vi oss i bilen för att åka till Göteborg. Blev...

Av Elin - 7 januari 2011 10:27

Här kommer min överraskning! http://flickanmedkameran.devote.se/ Har startat en ny blogg på devote för att samla ihop mina största intressen och inte få det lika rörigt. Denna bloggen kommer fortfarande att finnas kvar och jag uppdaterar i den ...

Av Elin - 7 januari 2011 09:20


Hej hopp alla mina söta bloggläsare! Har nu inte bloggat på 2 hela dagar och har faktiskt saknat bloggen en hel del, men tiden har inte alltid funnits där och jag har inte haft den insperation som jag brukar ha. Så det är blandannat därför jag har ...

Presentation

Sök i bloggen

Klocka

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards