You Make My Day

Alla inlägg under juli 2010

Av Elin - 31 juli 2010 10:29

Nu är det redan 31 Juli och idag har jag och alla andra som heter Elin namnsdag:) Så jag säger Grattis till alla där ute som heter Elin.


Idag jobbar jag inte och det gör jag inte nästa vecka heller. Så är ledig ett bra tag nu och ska försöka blogga så mycket som jag har möjlighet till. Så nu ska jag berätta för er vad ni har att se fram emot på bloggen.


1. Veckans ``One Two Three´´

2. Semester del 2

3. Vanliga inlägg

4. Lite bilder

5. +massor med mer saker.

 

Så här har ni något att se fram emot.


Hörs lite senare.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 30 juli 2010 10:45

Nu för jag mitt första riktiga inlägg idag.


Passar inte Herman som ni kanske läst på min blogg. Så vi får se om det blir någon mer passning. Aja det löser sig alltid.  Jo, om en stund ska jag åka ut med mamma och mormor för att handla lite mat. Kylskåpet är redan tomt. Asså var tar all mat vägen?  


Sedan så ska jag jobba ikväll också. Som vanligt. Hehe. Så vi får se hur mycket tid det blir över till bloggen. Hoppas jag hinner göra något/några inlägg till iallafall. Men vi får höras senare.


Ha en bra dag och början på en ny helg.


Puss och Kram Elin  


(google)

Av Elin - 30 juli 2010 10:41

Här kommer en till kommentar från min kusin:) (om det nu är det)



Kommentar till Snart dags
Kul att du har fått jobb. :) Alltid bra att träffa lite nya människor och att få något att skriva i CV:n. Hoppas det kommer mer folk idag. Vi har i alla fall sol här. kram!

av Ylva
Först vill jag bara säga att jag inte sätt dina kommentarer. Så förlåt:(
Men nu till mitt svar. Ja, det är väldigt roligt att jobba och man får träffa och se andra människor man inte är van vid. Sedan så är det ju mycket roligare än bara vara hemma och dega framför datorn. Men självklart saknar jag den tiden också.
Pussar och Kramar Elin  
Av Elin - 30 juli 2010 10:39

Nu ska jag ta och svara på 1 kommentar. Jag tror att detta är från min kusin:) Hehe vet inte men nästan helt säker på det.


Kommentar till Just Nu
Typiskt det där. När jag väl kikade in på hm online var de klänningar som jag tyckte hade varit fina på mig slut. :(

av Ylva

Ah jag har råkat ut för det en del gånger också. Men titta på Ginatricot där finns det klänningar och andra kläder i alla möjliga storlekar.
Av Elin - 29 juli 2010 14:49

Ah rubriken talar för sig själv.


Är väldigt trött och hängig p.g.a det regniga och tråkiga vädret. Har ont i huvudet så jag ska lägga mig i soffan för att vila lite. Hörs ikväll eller imorron.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 29 juli 2010 09:55

Nu ska jag snart dra ner till Herman för att ge honom mat m.m Så jag orkar inte blogga just nu men hör av mig när jag kommer hem igen.

Bjuder på en bild som jag fotade för någon vecka sedan.

   Klicka på bilden så får du se den stor:) Hehe lyckades fånga tungan perfekt

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 28 juli 2010 15:57

Nu är det snart dags att åka till Vårhaga för att jobba. 4 timmars pass och vi får väll se vad vi får göra idag. Antingen städa eller så får vi väll severa fika m.m Det återstår att se. Får också se om jag uppdaterar ikväll annars hörs vi imorron.

Utsikten (Egenfotad bild)  

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 28 juli 2010 12:30

Har precis tagit mig en härlig och skön dusch. Det var verkligen behövligt och helt underbart. Men nu ska jag berätta vad som kommer hända i mitt liv idag;)


Dagen börjades med att jag vaknade 10.00 och gick och åt en god frukost. Sov verkligen ut idag och det var skönt. Sedan så gick jag ner till Herman, busade och gav honom mat. Han är så söt. Sedan så hoppade jag in i duschen och sedan så satte jag mig vid datorn. Detta är vad som har hänt hitills.

Senare så ska jag väll bara vara hemma och vila mig innan jag drar till Vårhaga för att jobba mitt 4 timmars pass idag igen. Så vi får se hur många inlägg jag hinner med idag. Men håll utkik så får vi se vad som händer.


Hörs lite senare

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards