You Make My Day

Alla inlägg under april 2010

Av Elin - 30 april 2010 15:12

Hej idag är det sista April och valborg:) Nu börjar det närma sig sommar mer och mer. Jippie.

Vad ska ni hitta på idag/ikväll? Själv ska jag först på valborg med scouterna och sen blir det pizzabak på tonår. Vi får väll se hur många vi blir. Har inte så mycket att berätta men detta är nog möjligtvis det sista inlägget för idag/ikväll. Men vi hörs imorron igen

Puss och Kram Elin 

(bild google)

Av Elin - 29 april 2010 15:33

Hallojsan alla goa bloggläsare!

Denna veckan har blivit väldigt dåligt med uppdatering:( men har väldigt mycket läxor och måste ligga i som f*n om jag vill nå de berygen jag vill. Är så jädra nära ett VG i matte och vill verkligen göra allt för att få det. Men det blir alltså väldigt dåligt med uppdateringen men ni får kika lite i arkivet så medansåt.

Puss och Kram Elin  

+=Klarar jag det? Hoppas det iallafall

Av Elin - 28 april 2010 17:00

Hej alla sköna läsare!

Idag har skolan vart rätt okej. Dagen började med redovisning på So;n av mitt landarbete som handlade om Frankrike och jag var vädligt nervös. Sen så blev det idrott med orientering och det var faktiskt kul och jag orienterade själv. Sen så blev det Lunch och sen matte. Matten var väll inte så kul hade repetion hela lektionen(1timma) Usch:( Sen på tyskan så kollade vi på film som vi alltid gör på onsdagar. Sen på engelskan så fick vi arbete med boken och så fick vi reda på vad vi fick på alla delarna i Nationella: Fick ett G och det är jag vädlgit nöjd med. Men nu ska jag göra annat. Vi kanske hörs lite senare.

Puss och Kram Elin  

SOL

Av Elin - 27 april 2010 17:03

Åh satt ute i solen på håltimman förut i ungefär 1 timma satt jag och stekte ansiktet och lite av armarna och snart ska jag ut och gå med mamma och då blir det väll lite sol i ansiktet då också. Jag längtar så efter sommaren och väntar bara tills man kan sola hela dagen lång. Men vi får höras lite senare.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 26 april 2010 19:40

Åh jag har ont i halsen:(

Var med sara och jojo förut och efter det fick jag jätteont i halsen USCH på det. Idag är det måndag och imorron börjar jag skolan igen... Ändå en rätt lugn dag imorron och så men men.

Har inget att säga men  ni får ha en bra kväll och detta är också det sista inlägget för idag så jag säger. God Natt

Puss och Kram Elin 

Av Elin - 26 april 2010 10:48

Här kommer en video som ligget ute på Youtube. Det är trollkaren som trollade i kyrkan i Lördas och igår. Han är f*n omöjligt helt...åh fattar ingenting. Titta och njut så kanske ni förstår vad jag menar. Ps. Detta tricket gjorde han inte för oss men lika bra detta.

Av Elin - 26 april 2010 09:25

Hej alla läsare!

Hoppas ni har en bra morgon även om ni sitter i skolbänken, på jobbet eller är lediga idag. Jag är nämligen ledig men min dag går mest åt till plugg:( trist nog. Men har ju typ inte gjort nått i helgen eftersom jag haft fullt upp att ta vara på tiden med mina kompisar:) Så det blir bara en fördel för mig att jag kunnat njuta av helgen och få en extra dag ledigt till att göra läxor. Det heter ju iförsig ``Studiedag´´.  Men nu ska jag sluta tjata så vi hörs senare. Ha en görbra da.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 25 april 2010 21:09

Hej alla läsare!

Idag har jag ingen brådska att lägga mig eftersom jag har studiedag imorron hela dan. Åh de GILLAS MYCKET.

Just nu sitter jag och chattar med några goa vänner och verkligen älskar er och det hoppas jag ni vet.

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards