You Make My Day

Alla inlägg under maj 2010

Av Elin - 31 maj 2010 18:33

Nu är det sol och min dag har varit en ute dag. Har pluggat på Islam och suttit och pratat lite med Linda och datorn. Träffade även Sara när hon cyklade hem, hon hade vart och lämnat Sofia hos en kompis. Då snackade vi om lite allt möjligt en stund och nu sitter jag och bloggar. Allt detta har jag gjort ute och det är väldigt skönt att kunna vara ute nu:D Har inte så mycket att säga och vet inte om detta blir mitt sista inlägg

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 30 maj 2010 18:27

Min dag i korthet har ungefär sett ut såhär.

Först blev det datan en stund på morronen och förmiddan innan mamma åkte till jobbet. Innan mamma åkte så fikade vi lite och kollade TV. Sen så gick jag upp på mitt rum och lyssnade på musik med min nya MP3 spelare och pluggade på SO.n Har Islam förhör på tisdag. Även när jag pluggade smsade jag med några kompisar och så. Sen så käka jag mat och sen så satte jag mig och läste. Men nu sitter jag vid datorn igen och bloggar.
Längtar tills Sara och Jojo är hemma<3 Även att träffa dem imorron på bussen:D LOVE IT

Har inte så mycket att säga

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 30 maj 2010 10:55

God Morron alla läsare:) Idag så består min dag förmestadels av plugg. Men sånt måste göras och man får se det posetivt att skolan snart är slut:D Har inte så mycket att berätta men vi hörs senare.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 29 maj 2010 17:53

Nu drar jag snart till stan för att kolla på curosing (hur det nu stavas). :D Älskar att kolla på gamla bilar eller ah gammla saker över huvudtaget. Har alltid gjort det, sedan jag var en lite plutt. Men vi hörs antingen ikväll eller imorron.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 29 maj 2010 15:08

Ida blev det ett inlägg senare än väntat. Vaknade typ kvart över 11 och kände att jag var riktigt utvilad och det var riktigt gött. Sedan typ en timma senare undrar pappa om vi ska åka och kolla på en blomma till mamma tills imorron då det är mors dag. Vi åkte även och köpte en MP3 spelare till mig och en till mamma i morsdag present. Jag betalade min själv och vi ska snart lägga in musik på den:) Men vi hörs senare.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 28 maj 2010 18:13

Hon är för söt:D Så urgullig


Av Elin - 28 maj 2010 18:06

Hej alla läsare detta blir mitt näst sista inlägg för idag. Drar iväg om ca. 25-30 min till kyrkan med Linda. Ska även lägga upp ett litet gulligt youtube-inlägg innan jag drar också. Ska även göra mig iordning också och sen blir det väll nästan tid att åka. Håller även på att chatta lite med Jojo och det är så kul att både hon och Sara kommer på avslutningen för Lovisa och hennes man. Det blir v´äll ungefär som en extra tonår fast lite mer avslutning. Tonår hade ju avslutning förra veckan men nu blir det som en extra. Hehe. Men nu ska jag leta upp youtube klippet och lägga in de i ett nytt inlägg.

Puss och Kram Elin    

Av Elin - 28 maj 2010 15:37

Fredag shit vad gött. Snart behöver jag inte längta tills fredag för då är alla dagar lika bra eftersom det är SOMMARLOV tjiho. Ikväll ska jag till kyrkan eftersom det är avslutning för lovisa och hennes man. Kommer sakna er;( Usch Har inte så mkt annat att säga så vi hörs lite senare.

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards