You Make My Day

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

2011

Av Elin - 1 januari 2011 16:05

Jag inte förstå att jag precis skrev 2011 som rubrik och kan erkänna att jag tryckte på nollan. Ett nytt år med nya upplevelser och jag hoppas att detta året blir riktigt bra med massa roliga saker. 2010 var ett av de bästa åren och jag har under det förra året(2010) upplevt mängder med saker tillsammans med goda vänner och familj. Kan inte ens räkna upp allt för då skulle min blogg exploderas med förmycket text. Hehe.


Min dag igår;

Jag åkte som ni vet till kyrkan igår kväll och innan det hämtade vi upp en kompis. Blev under kvällen mycket skratt, flams, god mat (som vi tillagat hehe), fyrverkerier m.m

Gick till fallen vid halv 12 för att kolla på fyrverkerierna och fira in det nya året tillsammans. Blev lite foton tagna men har inte orkat ladda in de på datorn ännu så det kanske kommer lite senare.

Gick tillbaka och på vägen blev det en del skratt och hände en del saker på vägen tillbaka. I kyrkan så körde vi lite tävlingar och umigicks det sista timmarna innan vi åkte hem. Var hemma runt 3 och då gick jag och la mig och somnade riktigt skönt i min säng.


Men jag hör av mig lite senare idag.
Puss och Kram Elin  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Elin - 13 januari 2011 13:30

Har nu inte bloggat på 4 dagar på denna bloggen utan har bloggat på flickanmedkameran.devote.se Tror faktiskt att jag byter blogg till devote helt och hållet nu men har denna bloggen kvar så att ni kan se mitt gammla material ett tag till.   Så...

Av Elin - 9 januari 2011 21:07

Här kommer äntligen en veckas ``One Two Three´´. Har själv saknat det och hoppas ni också gjort det<3 3 stycken låtar jag fastnat för nu. Nu ska jag snart sova så jag är redo inför skolan im...

Av Elin - 9 januari 2011 14:28


Hej alla grymt härliga bloggläsare! Sitter just nu på mitt rum och grejar med lite allt möjligt. Hann aldrig uppdatera bloggen igår eftersom tiden innan kl. 13 bara flög fram. Som sagt vid 1 så satte vi oss i bilen för att åka till Göteborg. Blev...

Av Elin - 7 januari 2011 22:17

Idag hämtade jag ut mina nya glasögon och jag är väldigt nöjd. Beställde också 25 bilder på Expert och de är troligtvis färdiga imorgon. Men får hämta de när jag hinner. Imorgon så åker jag och hela familjen till Göteborg vid 13-tiden och där kä...

Av Elin - 7 januari 2011 10:27

Här kommer min överraskning! http://flickanmedkameran.devote.se/ Har startat en ny blogg på devote för att samla ihop mina största intressen och inte få det lika rörigt. Denna bloggen kommer fortfarande att finnas kvar och jag uppdaterar i den ...

Presentation

Sök i bloggen

Klocka

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards