You Make My Day

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Elin - 8 mars 2010 18:54

Hejsan!

Fyra nya låtar i ipoden brevid en kompis jag pratade väldigt mycket med förut men sen blev det bara så att vi slutade ha kontakt. Gillar verkligen de låtarna fast det inte är min musiksmak igentligen men de är faktiskt bra tycker jag. De tre första är bäst av de fyra. Men ska logga ut snart tror jag. Kommer nog inget mer inlägg idag tror jag så vi hörs imorron vid fyra tiden slutar tre men vi får se vad som händer.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 8 mars 2010 18:33

Hej!

Det skulle vara jätteroligt att få lite ideér till min blogg vet inte riktigt vad jag ska skriva lr göra i den just nu.

Puss och Kram Elin

Av Elin - 8 mars 2010 17:02

Hej!

Förlåt att jag uppdaterat skitdåligt vet det men gick ju ifrån datan ganska tidigt och imorse orkade jag inte.Är en sån person som inte vill sitta vid datorn innan jag går till skolan. Sen så slutade jag vi typ kvart över ett föör vi har haft företagsarbete och vi var färdiga med det som skulle göras och lite till så då blev det att pappa fick hämta mig och köra ner mig till stan där jag och mamma möttes och skulle åka och klippa mig:) Jag blev faktiskt jättenöjd annorlunda  blev det tyckte jag iaf. Sen har jag lagat mat köttfärssås och spagetti blev det.  

Just nu sitter jag och chattar lite med jojo och mer än så har jag inte hunnit idag. Ikväll blir det att kolla på Familjen Annorlunda på TV4 kl 20:00 och Saltön på SVT1 kl 21:00

Men jag lovar att det kommer något mer inlägg ikväll.

Puss och Kram Elin  

   Älskar dig Jojo<33

Ovido - Quiz & Flashcards