You Make My Day

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Elin - 1 januari 2011 19:38

Ni glömmer väll inte att titta på fångarna på fortet ikväll. De är ju nätkatterna som är med ikväll, alltså 4 bloggare. Det börjar om ca. 20 minuter och de får vi väll inte missa eller vad säger ni?

De 4 bloggarna som är med är;

Blondinbella

Foki

Paow

Petra

Missa inte detta nu och så hejar vi på alla våra bloggare.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 1 januari 2011 16:05

Jag inte förstå att jag precis skrev 2011 som rubrik och kan erkänna att jag tryckte på nollan. Ett nytt år med nya upplevelser och jag hoppas att detta året blir riktigt bra med massa roliga saker. 2010 var ett av de bästa åren och jag har under det förra året(2010) upplevt mängder med saker tillsammans med goda vänner och familj. Kan inte ens räkna upp allt för då skulle min blogg exploderas med förmycket text. Hehe.


Min dag igår;

Jag åkte som ni vet till kyrkan igår kväll och innan det hämtade vi upp en kompis. Blev under kvällen mycket skratt, flams, god mat (som vi tillagat hehe), fyrverkerier m.m

Gick till fallen vid halv 12 för att kolla på fyrverkerierna och fira in det nya året tillsammans. Blev lite foton tagna men har inte orkat ladda in de på datorn ännu så det kanske kommer lite senare.

Gick tillbaka och på vägen blev det en del skratt och hände en del saker på vägen tillbaka. I kyrkan så körde vi lite tävlingar och umigicks det sista timmarna innan vi åkte hem. Var hemma runt 3 och då gick jag och la mig och somnade riktigt skönt i min säng.


Men jag hör av mig lite senare idag.
Puss och Kram Elin  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Klocka

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards