You Make My Day

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Elin - 3 januari 2011 19:28

Nu är jag hemma igen efter att ha varit på bio tillsammans med Linda. Kan bara säga att filmen var riktigt bra och trodde att det skulle vara lika bra som de andra. Men oj vad fel jag hade, den var faktiskt mycket bättre. Alltså var filmen guld värd. Väl hemma tittade jag lite på TV och efter det gick jag upp för att läsa i Harry Potter. Den är ju snart slut och det blir nog läsning innan sängen ikväll också.


Om ca. 30 minuter blir det till att titta på den nya säsongen av familjen annorlunda och säkert också Spårlöst. Får se om jag uppdaterar något mer ikväll, så vi hörs antingen ikväll eller imorgon igen.

Puss och Kram Elin  


Trailer till Narnia-filmen;

Av Elin - 3 januari 2011 14:03

Har precis gort mig iordning och lyssnar nu på musik på mitt rum. Väntar på att Linda ska bli färdig och efter det så drar vi mot Vänersborg för att gå på bio halv 4. Dags att komma bort till fantasivärlden där jag inte varit på ett bra tag. Låta tankarna glömma bort allt som har med verkligheten att göra.


Så jag hör av mig när jag kommer hem eller lite senare ikväll. Beror på vad jag hittar på efter bion.

Men ni får ha en bra eftermiddag så hörs vi lite senare.
Puss och Kram Elin  

Av Elin - 3 januari 2011 11:27

Sitter just nu på mitt rum och kikar runt lite på internet. Idag blir det nog till att titta på bio med Linda och det blir den senaste Narniafilmen. Innan det så blir det nog lite mat kanske och fixa lite hemma. Vill också fota nya bilder för känner att mitt fotointresse är på topp nu och har kanske lite ideer vad jag ska fota.

Men jag hör av mig senare med kanske lite roliga saker.
Puss och Kram Elin  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Klocka

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards