You Make My Day

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Elin - 9 januari 2011 21:07

Här kommer äntligen en veckas ``One Two Three´´.

Har själv saknat det och hoppas ni också gjort det<3

3 stycken låtar jag fastnat för nu.

Nu ska jag snart sova så jag är redo inför skolan imorgon.
Puss och Kram Elin  

Av Elin - 9 januari 2011 14:28

Hej alla grymt härliga bloggläsare!

Sitter just nu på mitt rum och grejar med lite allt möjligt.

Hann aldrig uppdatera bloggen igår eftersom tiden innan kl. 13 bara flög fram. Som sagt vid 1 så satte vi oss i bilen för att åka till Göteborg. Blev att käka på resturang och det var riktigt gott. Sedan efter det så begav vi oss bort mot skandinavium för att gå på Disney On Ice. Halv 6 fick man gå in och vi bänkade oss på våra platser(längst fram) :D. Där såg man riktigt bra och föreställningen var toppen.

Ute i bilen var vi runt halv 9 och efter det så väntades 1 timmas bilresa hem i regn och slask på vägarna. Somnade efter ett tag så märkte inte av det så mycket så för mig gjorde det ingenting.

Foto; Jag  

Sista lovdagen idag också så jag hör av mig lite senare!
Nu ska jag njuta av slutet av detta härliga lov.

Puss och Kram Elin  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Sök i bloggen

Klocka

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards