You Make My Day

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Elin - 1 juni 2010 19:35

Detta blir mitt sista inlägg för idag och så hörs vi imorron igen. Sedan vi hördes sist har jag gjort min bild inlämning och varit ute m.m Har inget kul att berätta. Men vi hörs imorron.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 1 juni 2010 15:58

Snart ska jag käka pannkakor och efter det ska jag sätta mig och skrvia färdigt bilden. Efter det så ska jag försöka hinna läsa lite i första boken av twilight- serien som jag snart har läst ut:D Behöver ju inte ha speciellt bråttom med att somna idag eftersom jag börjar kl. 10.00 imorron:P Har sovmorron alla dessa dagarna denna veckan. Torsdag börjar jag 11 och på fredag har jag en lektion eftersom jag måste ta ledigt halva dagen och skippar 2 lektioner på morronen. Så då börjar jag 9.45

Men vi får höras senare.

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards