You Make My Day

Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Elin - 20 juni 2010 12:08

Eller kanske inte?! Eftersom klockan närmar sig halv 1 så kanske jag inte kan säga god morgon. Snarare god förmiddag.

Jag har varit uppe sedan ca. kvart i 10, 10! Sedan dess har jaag hunnit titta på TV vart ute med mamma i trädgården och hjälpt henne lacka en hylla mormor ska ha på sin balkong.

Juste, mormor kommer hit lite senare och då ska vi käka lite mat, som sill, makrillfile, färskpotatis, lax tror jag och gräddfil och sånt. Så mamma, pappa lr Linda åker väll och hämtar henne i stan sedan. Ska försöka få några kort tagna och så får jag väll se om det blir några bra som landar här på bloggen. Så ni kan få se lite från min vardag oxå.


Ska även försöka få igång nyheten på bloggen idag. Tror jag vet hur man gör nu så håll utkik för ska försöka så gott jag kan. Så får vi se om det lyckas lr inte.

Vi hörs senare

Puss och Kram Elin  


Ovido - Quiz & Flashcards