You Make My Day

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Elin - 12 juni 2010 12:03

Usch vad dåligt väder det är här i Trollhättan. Det regnar lite grann + att det blåser jättemycket eller så är det nästan vindstilla. Inte det bästa sommarvädret. Men jag hoppas iallafall att det blir sol på Onsdag nästa vecka. För då ska jag Sara och Johanna åka till Liseberg om det blir som det tänkt sig:D Tjihoooooo.

Jo, Sara och Johanna om ni ser detta så kanske ni kan skicka iväg ett litet sms så kan vi prata om Onsdag. Jag och pappa har ett förslag hur vi ska oss dit och hem. Så hör av er så fort som möjligt.


Ah igår så var jag ju och fikade på skogshyddan i Vänersborg. Jag tog en våffla med sylt och grädde och till det en cola att dricka. Blev lite bilder men kom på när jag typ hade ätit upp våfflan att jag skulle ju ta kortXP så ah. Bilder kommer upp någon gång så ni får hålla utkik. 
Sedan fick jag lite presenter av farmor, farfar och mormor.

Det jag fick var;
* En bok vet inte riktigt vad den heter. Av mormor

*Tillsammans med Linda. The Sims 3 Drömjobb. Av farmor och farfar

*Pengar av farmor och farfar och även pengar av mormor

*Örhängen och ett halsband av mormor.


Tack så JÄTTEMYCKET för presenterna.

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards