You Make My Day

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Elin - 27 juni 2010 19:43

Nu är det redan kväll. Jag kom vid halv 6 - 6 någonting sånt. Idag blev det handlat lite filmer, bok till mamma, tittat på bok til farmor fast vi ska köpa den i Trollhättan om hon skulle vilja byta den. Även så när vi var inne på COOP så köpte vi ett badminton set. Alltså nät, 4 racket, 2 dåliga bollar, stolpar ah. Även så köpte vi mat och lite mysmat tills ikväll. Hittade ingen klänning, men provade två stycken men det passade tyvärr inte:(


Nu ska jag gå ner och kolla på TV. Vi hörs nog inte mer ikväll. Så hör av mig så fort jag kan imorron.

Puss och Kram Elin  

(bild google)

Av Elin - 27 juni 2010 12:38

... ska jag hoppa in i duschen innan pappa kommer hem. Sedan drar vi till Torp och letar födelsedagspresent till mamma.  Så vi hörs.

    

Av Elin - 27 juni 2010 11:41

Hej alla läsare!


Igår så blev det inget mer inlägg. Blev tajt om tid och jag var tvungen att hjälpa mamma med maten. Sedan tog vi bilen till Lysekil. Vägen innan färgan gick bra med sedan en bit innan vi skulle åka på färjan så fick vi stå i bilkö. Det var ju väntat, eftersom det är väldigt många bilar som ska på en färga och vissa ska även tillbaka. Så när vi åkte av färgan var kl. 19.00 och när vi var inne i stan så var kl 20.10 Ah det tog över 1 timma att åka typ 1.5 kilometer. Ja, ni hörde rätt 1.5 Kilometer. Sedan blev det att gå runt och kolla på bilar. Käkade även en glass. 2 kulor en med choklad och en med polka i ett rån. Mums. Sedan blev det att ta färjan över igen och vi var hemma ca. 11.00- 11.30 någonting sånt. Det var min kväll igår.

Idag så ska jag, pappa och Linda åka ut till torp och köpa födelsedagspresent till mamma som fyller år på tisdag:D Ska även kolla på en liten väska och en klänning. Behöver verkligen ha en klänning tills vi åker till Danmark på Lördag. ÅH vad jag längtar<3 Aja nu ska jag inte tjata på er mera så vi hörs senare.

Puss och Kram Elin  

(bilder google)

Ovido - Quiz & Flashcards