You Make My Day

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av Elin - 28 juni 2010 21:59

Att sitta inne vid datorn en sådan dag som denna? Nej tack! Detta är då även svaret till dålig uppdatering idag. Har vart ute på förmiddagen och lite vid lunch. Efter vi hade ätit mat så åkte jag och mamma till Överby för att köpa mat och kolla på klänning till mig. Jag hittade en från Ginatricot(bild kommer). Sedan har jag tittat på Lotta på Liseberg och ätit kvällsmat. Sedan har jag även hjälpt mamma att baka lite eftersom hon ska ha kalas imorron. Så det blir väll något inlägg och räkna med att ni kommer få bilder på mat, tårta och kanske även lite sommarbilder. Så imorron kommer det bilder och jag ska även fixa till veckans top tre på ``One two three´´ - kategorin. Så där har ni lite att se fram emot. Så vi hörs imorron och sov riktigt gott nu.

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards