You Make My Day

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Elin - 13 juni 2010 22:05

Just nu så passar jag på att blogga eftersom det är paus på filmen Hairspray som går på TV4, har aldrig sett den men har velat men inte riktigt tänkt på det. Så när jag såg för ett par dagar att den skulle gå på TV:n i helgen så ville jag absolut se den. Åh jag kan bara säga om ni inte sett den så måste ni se den. Nått för någon som gillar musikaler och lite 60-80 tal. Den utspelar sig 62 men jag tycker den resumerar hela den tiden. LOVE IT<3

Såg när vi tittade förut att Zac Efron var med i filmen. Haha hade ingen aning om det.

Ah vad har jag gjort idag?=)

Jo jag var med Sara<3, hon kom hit vid 12 och då så satte vi oss och pratade lite på mitt rum. Sedan bestämmde vi oss att sjunga lite Singstar och det blev lite flumm i slutet. Vi sjöng så Snyggt. NOT haha jo vissa var seriösa men vissa var flumm. Pöss LOVE YOU<3.

Sedan så satte vi oss i min ``lekstuga´´ (föredetta). Då fikade vi och snackade ganska mycket.


Sedan begav vi oss hem till Sara där vi snackade lite med Jojo hur vi ska göra på Onsdag. Spelade även UNO och hoppade studsmatta 2 ggr. Fun fun:P Sedan så gick jag hem och nu sitter jag här.


Hörs mer imorron.
Puss och Kram Elin  

Av Elin - 13 juni 2010 11:51

Kommentar till Sara<3
fin bild :)

av Katie Idag kl 11:49 - IP: 95.209.8.102
Svar; Ja, visst är hon:D Längtar tills på onsdag;)
Av Elin - 13 juni 2010 11:41

Om ca. 20 min kommer underbara Sara hem till mig<3 och kanske Jojo oxå men vet inte riktigt än. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Så nått blir det väll iallafall. Ah men vi hörs senare så berättar jag vad som vi gjort och kanske någon bild oxå.
Puss och Kram Elin  

Sara<3

Av Elin - 13 juni 2010 09:41

Här kommer bilderna jag lovade er. Vill inte ha med någon bild på nån familjemedlemm. Så ni får nöja er med lite annat.

Efter maten/fikat

Orkide (lite suddig)

Denna tyckte jag blev härlig

Sist men inte minst:D Utsikten. I LOVE

Av Elin - 13 juni 2010 09:23

Idag är en sådan dag man brukar hata och verkligen vill dra ut på. Men inte idag och inte i 10 veckor fram över. Eftersom jag har sommarlov och ingen press att gå till skolan och göra det bästa av dagen, så har jag verkligen inget emot att det är söndag idag. Eftersom då kommer jag ett steg närmare onsdag, sara och johanna och självklart LISEBERG. Bad Linda kolla väderprognosen för Onsdagen igår på aftonbladet.se och då såg hon att det skulle bli sol men lite molnigt(precis som förra året) och även 18 grader. Helt perfekt. Inte för varmt och inte för kallt. Helt UNDERBART!

Kl. 08 så ska det bli 15 grader

kl. 12 så blir det 21 grader

kl. 16 så blir det 19 grader

kl. 20 blir det 17 grader.

Alltså enligt dagens prognos.


Men ska självklart titta på väderprognoserna på TV:n oxå så får vi se och hopps att det blir uppehåll den dagen vi planerat in.


Har ju också lovat er att lägga in bilder sen i fredas. Ska starta stora datorn och lägga in dem och sen så dyker de upp på bloggen så snart som möjligt.

Hörs senare.

Puss och Kram Elin  


´


 

Ovido - Quiz & Flashcards