You Make My Day

Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Elin - 22 juni 2010 19:44

On ti huvudet så ska dra mig ifrån datorn nu. Detta blir öven det sista inlägget så vi hörs imorron när jag vaknat. Sov så sött. Puss och Kram Elin  

Av Elin - 22 juni 2010 17:35

Idag har jag som sagt varit nere på stan och fixat ett bankkort som jag får någon dag vet inte riktigt när. Men det får vi se. Sedan så gick jag och mamma in på Ginatricot lite på ODEN och kollade lite bara men hittade inget där. Sedan så åkte vi till RITZ (ett konditori) och köpte lite fika och åkte hem igen. Sedan så var jag hemma, fikade och spelade lite badminton först med Linda och sedan med pappa. Sedan så grejade jag lite ute och sedan blev jag sugen på att testa att ta lite kort med pappas systemkamera (de bilderna jag visar på bloggen är tagna med min egen digitalkamera, om ingenting annat sägs). De bilderna kommer inte ut här, inga speciella bilder. Sedan satte jag mig vid datorn och sedan frågade pappa om vi skulle åka och äta nånting. Så vi åkte till Mamma Mia i stan och där åt jag fläsknoisett(stavning) och pomfrites. Mums

Sedan åkte vi hem och nu sitter jag här! Nedan kommer lite bilder.
Puss och Kram Elin  

Allas bakelser

Min MumsigaEn lite bättre bildDenna blev jag nöjd med

Våran ``åker´´

Av Elin - 22 juni 2010 08:47


God morgon alla läsare!

Inatt har jag sovit bra men vaknade första gången Kl.6, sedan sju och sedan helt för en timma sedan. Vaknade av att jag frös jättemycket och att jag drömde konstiga drömmar men ändå rätt komiska. Haha. Jag kan ju bara säga en sak, de handlade om de 2 närmsta vännerna och sen deras kompisar och massa andra konstigt folk. Haha. Ah lite mystiskt var det iallafall. Inget som skulle kunna hända i verkligheten. Fattade inte riktigt hur det kunde bli så...


Nu vad jag ska göra idag;

Först så ska jag väll sitta klart vid datorn och sedan blir det väll att ``titta´´ på sommarlovsmorgon. sedan ska jag och mamma ner till stan för att fixa en sak. Så vi hörs antingen innan jag åker till stan eller när jag kommit hem. Så vi hörs senare.

Puss och Kram Elin  


Ovido - Quiz & Flashcards