You Make My Day

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Elin - 8 juni 2010 21:00

Idag har jag inte hunnit att sitta vid datorn och inte haft så lust tidigare idag heller. Har haft annat för mig.

Först så var jag i skolan där vi städade ur skåpen första lektionen, som egentligen var Svenska. Sedan så hade vi inget språk så då blev det håltimma för vissa. LÅÅÅÅÅÅNGTRÅKIGT......  Sen så blev det betygs-snack på bilden och där fick jag ett starkt G så kan få ett VG i gymnasiet där jag kommer ha bild. Fick även reda på Svenska-betyget där jag fick G.

När vi hade haft lite bild så fick vi ta med oss våra bild-mappar och sedan kom våra 2 mentorer Anki(smeknamn) och Johanna. Då hade gulliga Anki bakat tårta så vi fick tårta och saft. Mums och gud vad snällt. Sedan så fick vi en liten lapp som de hade diktat ihop ah kan inte förklara det.  Sedan så fick vi också tillbaka våra ``Guldkorns-mappar´´ det är mappar med lite arbeten och sånt man gjort från förskolan till sexan. Hehe Åh vilka minnen man fick när man kollade igenom dem<3


Sedan blev det lunch:P


Efter det så hade vi betygssnack med våran SO-lärare. Det är typ obligatoriskt att ha det för honom. Men det tycker jag bara är bra. I SO får man ju betyd i alla fyra ämnena(samhäll,religon,historia,geografi) Jag fick G ialla förutom religion där jag fick VG jippie mitt första VG:D och troligtvis mitt enda.


Sedan så var jag med Sara och vi kollade på New Moon och innan de käkade vi choklad muffins med russin i och de blev riktigt goda. Innan vi såg på New Moon och efter vi hade bakat muffins(vi bakade muffinsarna innan) så gick jag hem och åt grillat kött med pommes.


Har inte så mycket mer att berätta.

Puss och Kram Elin  


Ps. Imorron slutar jag skolan och har ganska fullt upp på dagen så kanske inte hinner blogga. Men håll utkik ändå! Ds.







Ovido - Quiz & Flashcards