You Make My Day

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Elin - 30 juni 2010 20:00

Här kommer 2 saker av det jag införskaffat de närmaste dagarna=)

Ginatricot 149Kr

   Marknad som jag var på idag. 119Kr för denna     


Fick även med mig ett regnställ. Bilder kanske kommer men vet inte riktigt.

Av Elin - 30 juni 2010 16:45

Grattis i efterskott underbara mamma<3 Igår fyllde min mamma år och hade kalas från kl. 14.30 till 21.30 Därför hann jag tyvärr aldrig blogga igår. Bilder från pappas kamera(som jag tagit) kommer så fort han lagt in dem på datorn. Då kommer jag även kunna bjuda mer på några sköna midsommarbilder. Kanske på tiden, lr vad tycker ni?


Har ganska mycket jag behöver få gjort nu och därför blir det att bloggen får lida en aning. Såhär ser min list ut just nu. Jag ska försöka hinna vara med Jojo innan hon åker till kusten igen, få reda på vilken dag vi åker på semester eftersom det hade blivit ett missförstånd med Lindas jobbvecka så det återstår att se vilket datum vi åker, få in veckans ``One two three´´, hinna köpa en sak innan vi åker till Danmark blir antagligen köpt imorron, få in bilder på mina senaste köp. Det var nog min lista denna veckan... hitills iallafall.


Ska försöka ta kort på mina inköp och langa upp dem här på bloggen så fort som möjligt. Ska även bestämma top tre nu oxå.


Puss och Kram Elin  


(google)

Skulle behövt alla dessa nu!

Ovido - Quiz & Flashcards