You Make My Day

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Elin - 5 juni 2010 16:52

Om ca. 1 timma så ska jag vara hos Julia H i min klass och vi ska ha grillkväll/klassträff hemma hos henne som hon och hennes föräldrar har fixat. Mums:D Hoppas att nästan alla kommer, vet vissa som inte kan iallafall. Så ska snart gå och fixa mig iordning.


Idag har jag även vart i stan och på Överby. På Överby hittade jag 3 ringar för 69 kr:D även så hittade jag 4de och 5te boken av Twilight-serien. GOOD GOOD.

Men nu ska jag dra och jag får se om jag hinner uppdatera ikväll när jag kommer hem. Har ingen aning när det är slut och vad vi ska göra.

Puss och Kram Elin

Av Elin - 5 juni 2010 10:16

För det första så vill jag bara säga att jag inte tröttnat på att blogga utan jag var på student nästan hela dagen igår så jag han inte uppdatera min blogg. Men sånna dagar måste man få ha ibland oxå.

Här kommer lite hur min dag såg ut igår;

Först så var jag i skolan och fick reda på vad jag fick på min Svenska inlämning och det var ett VG- men det blev jag helt klart nöjd med. :D Men har fortfarande ingen aning om vad jag får för betyg. Men det får jag på onsdag kväll då jag har avslutningsfest med alla nior, föräldrar och lärare.

Nu är det snart nära och jag ska ta setget upp till gymnasiet och börja på linjen Barn och Fritid och skaffa nya vänner.

Nog om det!

Efter Svenskan fick jag reda på att vi inte hade någon Matte så då fick mamma åka och hämta mig. Hem slänga i sig en macka och sedan sticka iväg till stan för att titta på Studentutspringet/firande. När vi kommer till stan så gäller det att hitta en bra parkeringsplats och sedan bege sig till MÅG(magnusåbersgymnasiet) Där måste vi ävven hitta rätt plats och försöka hitta Samuel och hans familj (eftersom det är Samuels bror som tar studenten). Sen så firar vi han där och jag känner hur huvudverken börjar komma och jag får vätskebrist och svettas men det gick bra. Sedan så försöker vi hitta Lisa som oxå tar studenten, fast går på en annan skolan(och vi hitta henne)


Efter det åker vi hem lagar köttfärssås och spagetti Mums:D Sen så vilade vi lite och sedan åkte vi iväg igen. Först till Lisa och sedan till Jakob. Vi kom hem ungefär 10 halv 11 nån ting sånt och då la jag mig i sängen och läste andra boken av Twilight.

Vi får höras senare för nu ska jag till stan och titta på marknaden och sedan köpa femte boken av Twilight

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards