You Make My Day

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Elin - 7 juni 2010 20:30

Nu blir det att stänga av datorn för kvällen. Har suttit här ett bra tag, även om jag har gjort annat medans åt. Som ni kanske förstår så blir detta då även mitt sista blogginlägg idag. Så jag önskar er en trevlig kväll så hörs vi imorron när jag kommer hem från skolan. Innan jag troligtvis ska vara med BÄSTA OCH GOASTE SARA<3 LOVE YOU. Då ska vi planera ett datum för Liseberg och ha kul. Det var så länge sedan vi var med varrandra.

Men som sagt vi hörs imorron efter skolan (runt tre tiden)

Puss och Kram Elin  

Den här tyckte jag var bra:D Den stämde helt och hållet vad jag tycker.

Av Elin - 7 juni 2010 18:25

   Idag så slutade jag 12.50 eftersom vi inte hade någon SO och heller inte någon Idrott. Min dag i skolan började med att vi fick information om fritidsgården i Öresjö över sommaren, inget jag kommer vara på så rätt meningslös information. Efter det så fick vi sitta och vänta en stund på nästa lektion som var Svenska. Då fick vi gå promenad till stan och pricka av oss hemma hos våran mentor och andra svenskalärare och sedan gå tillbaka till skolan. Efter det så blev det Musik och där gjorde vi vår avslutnings-låt till lärarna som vi ska sjunga på Onsdag när vi har middag med lärarna, föräldrarna och alla lärare.

Efter det blev det lunch och sedan blev det våran sista Tyska-lektion. Våran Tyskalärare som även är min mentor(hon med:D), sa att vi skulle gå till Konsum(en mat butik) med henne och få välja en glass var och sedan skulle hon betala. SÅÅÅÅÅ SNÄLLT:D Efter det slutade jag och pappa kom och hämta mig.

Jag tog en Sandwich

När vi kom hem så åkte jag, pappa och Linda ut på en liten biltur någonstans vet inte riktigt vart. Vi åt och åkte runt en stund. Fast jag somnade och sov i typ 45min var verkligen trött och har sovit ganska dåligt de sista nätterna och speciellt inatt. Somnade även om imorse och somnade tidigt igår kväll. Så nu hoppas jag at jag är utvilad.

+=

(På sista bilden står det; Jag är piggelin när alla andra ska sova)

 

Just nu siter jag och chattar men Sara och Jojo och vi snackar om allt möjligt<3

Mina sötnosar:D LOVE<3

 

Puss och Kram Elin    

Ovido - Quiz & Flashcards