You Make My Day

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Elin - 1 augusti 2010 16:38

Här kommer veckans ``One Two Three´´. Lite sent på en söndag eftermiddag men bättre sent än aldrig. Så njut av stunden och hoppas ni hittar något kul under mina listor.

 

     


Hoppas denna listan blev bra. Har inte så mycket med inspreation nu. Men detta var mina 3 favoriter.

Av Elin - 1 augusti 2010 16:30

Idag har jag tyvärr inte haft tid för bloggen. Jag har fotat massor och sedan har jag ätit och spelat kort med min syster. Efter åkte jag och mamma för att bada. Jag kan inte säga att det var kallt men heller inte varmt. Men det var iallafall skönt efteråt. Så har min dag ungefär sett ut idag.


Imorron kommer Sara och Jojo hem så det var näst sista dagen att passa deras kanin idag. Har längtat efter de och jag hoppas verkligen vi kan vara mycket nu det sista innan vi alla 3 drar oss mot skolbänken igen. Jag till en ny skolan, nya vänner och helt annorlunda. Sara och Jojo drar sig till gammla skolan men börjar ett nytt år. Nämligen 9an

Snart ska jag också uppdatera veckan ``One Two Three´´. Så håll utkik.


Hörs snart.


Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards