You Make My Day

Alla inlägg den 3 augusti 2010

Av Elin - 3 augusti 2010 11:00

Nu kommer mitt andra semester-inlägg. Lite sent men har inte haft tid.


11 Juli 2010

Först vill jag visa lite bilder från hotelet vi bodde på.

                                            


Nu är det andra dagen på semestern och idag ska vi till Legonland som ligger i Billund. Här tog jag många fina bilder (som kommer lite längre ner). Här spenderades nästan hela dagen och vi åkte lite karuseller. Har varit på Legoland 2 gånger innan, men då var jag väldigt liten. Så detta var en häftig upplevelse. Tyckte väldigt mycket om denna dagen och var annorlundare än de andra semesterdagarna. Jag och famlijen hade kul med varandra och den bästa dagen på semestern tycker jag iallafall.


                                              



Sedan efter Legoland besöket åkte vi till en stad som heter Ribe. Där tittade vi runt lite grann. Hände inte så mycket den kvällen eftersom alla var ganska trötta från Legoland. Lite bilder tog jag iallafall som jag tänkte bjuda på.



                           


Detta var min andra semester-dag. Denna dagen var en av de mysigaste och roligaste. Hoppas ni har njutit av stunden. I nästa semester-inlägg kommer det mer bilder och text.


Näst sista bilden är ganska äcklig och hemsk. Klicka på den så får ni försöka se vad det står. Inte så svårt att förstå.


Puss och Kram Elin   

Av Elin - 3 augusti 2010 09:22

Idag ska jag äntligen få vara med min underbara Sara. Har längtat så mycket efter dig och idag är det äntligen dags. Har typ inte träffats på 2 veckor. Haha det är exakt 2 veckor ikväll. Vilken stenkoll jag har. Så vi får se vad vi hittar på.


Måste fixa på mitt rum och så för hon kommer hit typ vid 11. Har inte gjort iordning mig för 5 öre och allt är ett bombnedslag. Så får väll sätta igång och röva mig från datorn en liten stund. Så bloggar lite senare.


Puss och Kram Elin  


Favorit i repris  

Ovido - Quiz & Flashcards