You Make My Day

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Elin - 12 augusti 2010 14:48

Nu är jag hemma igen. Sitter och chattar lite med Jojo och har även gjort iordning på min blogg i meny-raden. Blev faktiskt riktigt nöjd, även om jag inte ändrade så mycket.


Minigolfen var rolig och pappa vann. Haha ovanligt...X) Jag har inte så mycket att berätta förutom att vädret har blivit mycket bättre nu och det är 22 grader utanför mitt fönster (i skuggan). Så hoppas på mer folk på jobbet idag.


Får se om vi hör nån mer gång idag. Annars hörs vi imorron.


Puss och Kram Elin  

  

Av Elin - 12 augusti 2010 11:42

Nu har det blivit ändrade planer.


Ska ut med pappa till spikön för att spela lite minigolf. Bättre än att sitta inne vid datorn hela dagen.

(google)

Så vi kanske hörs senare.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 12 augusti 2010 11:14

Fick en liten kommentar av Jojo älsklingen<3 Så slänger in den här.

 

Kommentar till Semester - Dag 3
Hej!
Jättefina bilder och absolut den på dig själv

Tack sötan<3 mamma tog den på mig:) blev väldigt nöjd.
Puss
Av Elin - 12 augusti 2010 08:36

God Morgon alla bloggläsare!

Vaknade för ca. 1 timma sedan och kunde absolute inte sova mera. Så snart blir det fruksot och titta lite på TV. Innan jag drar och jobbar mina timmar på Vårhaga så blir det en slappardag för mig. Men sånt behövs och även så finns det inte så mycket att göra när det är såhär dåligt väder i Trollhättan. Hur är vädret hos er?

Jo, ni har väll inte missar bloggplatsens nyhet? En frågeruta i menyfältet. Där kan ni lättare fråga saker som jag kan svara på direkt. Istället för att ni skriver en fråga som en kommentar. Detta gör allt lättare för både mig och dig.

Så fråga på!=)

Hörs lite senare.


Puss och Kram Elin

Ovido - Quiz & Flashcards