You Make My Day

Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Elin - 6 augusti 2010 10:46

Här kommer veckans ``One Two Three´´. Kom på det precis att jag måste ju göra det nu eftersom jag inte har en aning om när jag kommer hem på Onsdag. Så här får ni tre olika saker.

  


     


Detta var mina 3 favoriter denna veckan. Tänkte att jag ville tipsa om min favoritblogg så här har ni henne. FOKI

Av Elin - 6 augusti 2010 09:39

Igår var jag med Sara hela dagen. Vi pratade, lyssnade på musik m.m Sedan så gick vi hem till mig för att äta lite mat. Där pratade vi en stund med Linda och så. Sedan gick vi hem till Sara igen och kollade på filmen it's complicated. Har inte sett den innan men de hade Sara. Så vi bänkade oss framför TV;n och hade mysigt, åt glass gjorde vi också. En nogger var blev det.


  


Sedan så spelade jag, Sara och Sofia lite kort spel. Det var kul:)


Sedan pratade vi lite om hur vi skulle göra på söndag då pappa ska komma och hämta mig i Sara och Jojos stuga. Ska nämligen följa med dit idag och blir borta tills på Söndag. Får se om vi kanske bloggar något i stugan men annars hör jag av mig när jag är hemma på Söndag. Så jag hoppas vädret tillåter sol nu. Inte så kul om det kommer regna hela tiden så man inte kan bada och vara ute.


Hörs lite senare.


Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards