You Make My Day

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Elin - 29 augusti 2010 15:35

Ska vara med Sara en stund. Ska plugga lite och mycket roligare att plugga tillsammans<3. Så vi får se om vi hittar på någonting mer än det. Men jag kanske hör av mig senare idag/kväll eller annars hörs vi imorron.

  

Puss och Kram Elin  

=)

Av Elin - 29 augusti 2010 13:14

Nu är jag hemma igen. Kikar runt lite på internet och så annars händer inte så mycket. Glömde tyvärr kameran hemma så det blev inga bilder, tror ändå inte att bilderna skulle vart något roligt att lägga upp på bloggen så ni missar ingenting. Hehe.


har inte så mycket att berätta så mycket nu heller så hörs.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 29 augusti 2010 08:53

Har varit vaken i ca. 1 timma nu tror jag. Har suttit i min säng och kollat på TV, läst lite grann och grejat med datorn. Så en lugn söndagsmorgon har det blivit för mig iallafall. Ska nog strax dra mig ner för att käka lite frukost och titta ännu mer TV. Hehe.

Sedan vid lunch tror jag att vi ska åka och kolla på en sak vid Båberg, kan inte förklara vad det är förnågonting. Men kanske tar med mig kameran och så får vi se om det blir några bilder jag kan lägga ut på bloggen. Men jag lovar ingenting. Sedan i eftermiddag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska iallafall läsa igenom ett papper vi fick i skolan.

Så vi hörs senare.

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards