You Make My Day

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Elin - 13 augusti 2010 10:50

Idag blev det ändrade planer igen. Ska nämligen vara med Sara en liten stund innan jag börjar jobba. Det ska bli kul har inte varit sedan i deras stuga. Så puss på dig sötnöt.



Av Elin - 13 augusti 2010 09:51

Åh idag är det fredag den trettonde och jag hoppas jag inte får otur. Så idag får vi se hur det går. Brukar inte ha så otur men man vet aldrig. Hehe.

Idag så ska jag nog bara vara hemma tills jag ska åka till Vårhaga för att jobba. Ikväll är det våffelkväll med Ukelele. Så jag hoppas det blir fint väder och mycket folk så vi får någonting att göra. Detta är också min sista arbetsdag och snart börjar skolan igen. Men jag är faktiskt inte less på det, ska faktiskt bli kul att träffa nya kompisar och även börja på en ny skola.

Hörs lite senare.

Puss och Kram Elin  



Av Elin - 13 augusti 2010 09:26

Ja rubriken talar för sig själv. Jag startar min blogg idag med att jag slänger in två söta kommentarer.


Kommentar till New In
Vilken snygg kofta! Vad sugen jag blir, fast jag får nog vänta tills jag vet om jag får studiemedel… :(

av Ylva Igår kl 17:39


Svar; Tack jag tyckte också den var väldigt fin. Men har ännu inte haft något tillfälle för att använda den men det kommer.

Förstår att du måste vänta med pengarna och titta in på Ginatricot där det finns snygga kläder för rimliga priser. Kram


 

Kommentar till Hemma
Heej sötnosen!
Fin presentationsbild!
Love you, Sara

av sara Igår kl 21:37


Svar; Tack sötnöt<3

Jag blev riktigt nöjd med den bilden. Sorry också för att jag inte svarade på ditt sms. Såg det när jag kom hem igår kväll. Jobbade så det gick ändå inte.

Kram Kram

Ovido - Quiz & Flashcards