You Make My Day

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Elin - 28 augusti 2010 18:39

Aqua - Dr Jones


Spice Girl - Wannabe


Oskar Linnros - Från och med Du


Kristoffer Hedberg - Nyanser Av Grått


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 28 augusti 2010 18:35

Hej=)

Efter senaste inlägget så var jag, mamma och Linda på Överby istället för stan. Där tittade vi i lite affärer och sedan åkte vi hem och åt mat. Kollade lite på rullskridskorloppet och sedan så smsade jag Sara och Jojo för att se om de gick att göra någonting idag. Och det gick :) Så jag har varit med de sen dess. Hade tänkt att bjuda på lite låtar i nästa inlägg så håll utkik.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 28 augusti 2010 10:02

Hallojsan alla läsare!

Skönt med lördag? Det tycker jag iallafall:D


Idag ska jag och mamma åka till stan för att titta lite i affärerna. Sedan så ska vi titta på en sak som heter ``Alliansloppet´´ som är ett rullskridskorlopp. De åker precis utanför vårat hus och det är rätt kul att titta på. Hehe. Mer än så vet jag inte vad som händer idag, men jag lovar att jag hör av mig så fort jag får tid över. Så hörs senare.


Puss och Kram Elin  


Ovido - Quiz & Flashcards