You Make My Day

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Elin - 15 augusti 2010 17:00


Nu ska jag berätta vad vi hyrde och köpte på Hemmakväll. Vi börjar med det vi hyrde.

Valentine's Day

Har sett den på bio med Sara<3 Det var ett tag sedan men jag ville se den igen. Kommer ihåg att jag tyckte den var bra men kommer inte ihåg så mycket av den. Så den ska jag se någon dag.

Den kom ut 2010 och är barntillåten.

 

Det Enda Rationella

Har aldrig sett denna. Det är en svensk dramafilm och är från 7 år. Den är från 2009 och har faktiskt inte hört talas om den, men det var Linda och mamma som valde den. Så vi får se hur den är.

 

Upp

Har viljat se den här ett bra tag och nu ska det äntligen bli dags. Vet inte vilken dag med kanske ikväll? Ah, det lär vi se.

Filmen är skapad 2009 och är en barnfilm. Disney i högsta grad och bara det är ett plus. Så denna ser jag fram emot.

 

 

Titanic Deluxe Collector's Edition

Denna köpte jag och Linda. Har viljat ha denna så man kan titta på den om och om igen. Har endast spelat inte den på VHS och har inte sett den på jättelänge. Så denna får jag ta en dag när jag har extra mycket tid.

Jo, den är från 1997.

Av Elin - 15 augusti 2010 15:52

Idag har jag och min famlij vart på Sikhall. Där doppade jag och mamma oss fort och sedan så fikade vi lite. Köpte en glass var och sedan så åkte vi till stan. Där gick jag mamma och Linda in på Hemmakväll och hyrde tre samt köpte 1 film. Berättar vilka vi hyrde och köpte i ett nästa inlägg.


Sedan så åkte vi och köpte lite kinamat och åt det hemma. Mycket mer än så har inte hänt och just nu sitter jag och chattar med Marita<3.


Filmerna kommer snart.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 15 augusti 2010 10:45

Hej hopp alla bloggläsare!

 

En sak jag tycker är väldigt bra är att bloggplatsen har hittat på några Nyheter. Inte för att jag kanske använder de så mycket men det kan faktiskt bli mycket roligare att blogg då. Så ett tips till alla där ute är att faktiskt använda nyhetna för att få en bättre / roligare blogg. Nu säger jag inte att era bloggar är dåliga utan dett är sådant jag också kommer att använda. Men det är upp till var och en.

 

Nu ska jag även berätta vad som kommer hända för mig idag. Troligtvis åker vi ut och badar på ett ställe som heter Sikhall. Det är en sjö som heter Vänern och badade där några gånger när jag var lite mindre. Får se hur mycket bad det blir eller om jag bara slappar lite granna.

 (google)

Igår var jag som ni kanske vet på Vårhaga och ``firade´´ kräfskiva. Gott med kräftor iallafall och ändå ganska mycket folk. Men tyvärr var det bara jag och Linda i våran ålder och resten barn eller vuxna. Innan vi började äta och umgås så tog jag och mamma oss ett dopp i sjön. Det varmaste badet denna sommaren, så det var tummen upp iallafall. Mycket god mat och helt okej kväll tyckte jag. Sedan efter maten så gick jag och Linda ut på altanen för att spela lite kort (jag vann). Hehe.

 (google)

Detta var allt från mig just nu.

 

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards