You Make My Day

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Elin - 25 augusti 2010 19:55

Följde inte med eftersom pappa valde att stanna hemma idag. Så det blev ändrade planer. Stängde av datorn, läste lite i Twilight och satte på ``Harry Potter och Fången Från Azkaban´´ (tredje filmen) Sedan har det inte hänt så himla mycket. Ska stänga av datorn och gå ner för att titta på veckans sista Fångarna På Fortet. Så vi hörs imorron igen.


Puss och Kram Elin  


Av Elin - 25 augusti 2010 17:57

Jag vet inte om jag kommer att blogga mera idag. Ska kanske iallafall men Linda till kyrkan eftersom pappa ska förmodligen på en sak. Så jag har inte så stor lust att vara ensam hemma. Så jag får väll följa med Linda. Så därför vet jag inte när vi kommer hem och det blir nog ingen mer bloggning. Så vi hörs imorron när jag kommer hem. Slutar tio i 4 så någon gång efter det så bloggar jag. Så hörs imorron.

  

Såhär fint är vädret inte idag:(

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 25 augusti 2010 16:25

Idag har vi varit ute hela dagen med skolan. Det var en helt OK dag och fick kontakt med flera av personerna i klassen. Så det känns riktigt bra:). Sedan så var det också 1 tjej som slutade för att börja på Estet. Men det blir nog riktigt bra ändå. Idag kanske också veckans ``One Two Three´´ kommer upp. Men kan inte lova någonting. Hörs.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 25 augusti 2010 15:56

Ska gå och äta nu, men jag hör av mig så fort jag ätit klart.


Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards