You Make My Day

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Elin - 14 augusti 2010 16:11

Snart så ska vi väll dra oss till Vårhaga. Ska åka lite tidigare och så får jag se om jag kanske tar med mig ett litet dopp i sjön. Skulle vart riktigt skönt, här i Trollhättan är det 24 grader i skuggan. Shit äntligen har sommaren kommit tillbaka. Finns bara ett ord för det; GÖTT!

Vet inte om jag kommer blogga mer idag så vi hörs antingen ikväll eller mest troligtvis imorgon. Så ha nu en bra dag/kväll.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 14 augusti 2010 10:03

God Morgon alla läsare!


Nu ska jag berätta hur min dag kommer se ut. Om en liten stund kommer jag och mamma åka upp till Överby för att handla mat och lite tills ikväll. Måste även köpa lite andra saker till skolan.


Sedan så åker vi väll hem och käkar lite mat antagligen. Efter det så beger nog jag och förhoppningsvis hela familjen till Vårhaga för att ha kräftskiva med knytkalas. Hoppas det kommer några man känner iallafall, så det inte blir tråkigt.


Men jag hör väll av mig när jag är hemma igen.


Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards