You Make My Day

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Elin - 19 augusti 2010 20:30

Just nu sitter jag inne på Saras rum:) Efter senaste inlägget har jag bara ätit och varit med Sara<3 Vi har varit hemma hos mig, suttit och pratat och spelat Nya Finnans. Hehe. För en stund sedan gick vi hem till henne för att hon skulle äta lite mat och nu sitter vi inne på hennes rum. Mer än så har faktiskt inte hänt idag. Hörs lite senare.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 19 augusti 2010 15:21

Ska snart äta lite mat, idag blir det pannkakor med sylt. Mums. Det var ett tag sedan jag åt det. Så det blit gött. Ska också vara med Sara en stund efter jag har ätit. Det blir nice:) hehe. Så vi får väll se vad vi hittar på, så får jag gå och plocka upp tvätten som jag har lovat mamma. Hörs senare


Puss och Kram Elin  


Av Elin - 19 augusti 2010 09:46

Måste snart hoppa in i duschen, känner mig jätte ofresh just nu. Så det står högst på min lista just nu. Sedan ska mamma åka och göra ett ärende och sedan åka och handla lite mat. Behöver lite saker uppe på Överby så jag får väll se om jag orkar hänga på. Vill ju hellre vara ute än att sitta och dega på mitt rum de sista dagarna av sommarlovet. Så jag får väll fixa mig iordning och sedan dra med mamma. Sedan när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra. Men jag hör av mig igen när jag är hemma.


Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards