You Make My Day

Alla inlägg den 21 augusti 2010

?

Av Elin - 21 augusti 2010 15:59

Nu doftar det mat i hela köket:) Så ska snart gå ner och äta kött-spett med pommes frites och bearnesås. Efter senaste inlägget har jag tittat på Valentine's Day, spelat spel med Linda och läst lite i Twilight. Just nu är den väldigt spännande så det är nog vad jag också kommer göra efter maten och innan jag ska åka till Emma.


Nu ropar Linda att det är mat så får väll dra mig. Får se om det blir något mer inlägg.


Puss och Kram Elin   


  

Av Elin - 21 augusti 2010 08:27

Ja, nu hade jag tänkt att berätta vad som händer i mitt liv idag.


På dagen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Får se vad jag hittar på under dagen. Sedan ikväll vid 18 så åker jag till Emma för att träffa våran nya ungdomsledare:) Hoppas det blir kul. Vet inte riktigt när jag kommer hem, men det lär vi se.


Har inte så mycket mer att berätta just nu. Så hörs senare.


Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards