You Make My Day

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Elin - 22 augusti 2010 21:01

Ska hoppa ner i min säng för att titta på TV lite grana.Så ni får sova så skönt så hörs vi förhoppningsvis imorron igen. Sov så sött.


Puss och Kram Elin  


Jo,just det. Hoppas eran första skoldag blir bra imorron och lycka till:)

Av Elin - 22 augusti 2010 19:13

Har just varit med pappa i stan lite granna. Tittade på lite saker vid slussarna bl.a Kungsgrottan. Tog inga bilder just där, men lite runt omkring. Visar kanske bilder någon annan dag. Har ju även kvar att visa bilderna jag tog på Sara i fredags, har kronglat lite grann så har inte fått till det. Men det kanske jag hinner med imorron efter jag harvarit hos tandläkaren och innan jag åker till min första skoldag. Men jag hoppas jag hinner blogga imorron under dagen iallafall. Men det återstår att se. 


  


Hörs antingen ikväll eller imorron. Ha det bäst flodhäst.

  

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 22 augusti 2010 14:45

Usch vad jag har tappat läsare just nu... Inte bra:( Vill verkligen att mina läsare ska stanna. Min statestik peppar mig att fortsätta blogga. Inte för att jag kommer sluta blogga, utan för att jag vet att några följer min blogg nästan varenda dag. Så jag undrar vad ni tycker jag ska skriva mer om eller om det är någonting ni kanske tycker att det fattas i bloggen. Så kom gärna med ideer så kanske några av er stannar kvar. Så peppa upp mig just nu innan skoltiderna, så hörs vi senare.

  

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 22 augusti 2010 11:52

Ska ta och göra iordning rummet lite granna. Ska även packa mina skolsaker tills imorron, så allt är klart imorron. Så jag får sätta vart nu om jag ska bli färdig, så vi hörs lite senare.

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 22 augusti 2010 11:45

Oj vad tiden går fort. Det är redan sista sommarlovs dagen. Vill ändå ha sommarlov längre men vill ändå till skolan för att träffa nya vänner och ny skola. Men ändå är det lite nervöst. Men nu hade jag tänkt berätta hur min dag var igår kväll.


Mamma och jag åkte till hemma vid lite efter halv 6. Var där typ 5 i 6 eller någonting så. Satt lite i soffan med de andra och väntade på att maten skulle bli färdig. Vi fick kött i någon sås, ris och bröd till det. Sedan till efterätt hade Erik och Julia bakat Kladdkaka med marshmallows och vit choklad. Riktigt gött. Vi körde också lite tävlingar/lekar m.m Sedan så åt vi lite chips och så och sedan åkte vi hem vid halv 12 kvart i 12 eller någonting sånt. En lyckad kväll och slutet(nästan) på sommarlovet. Tack alla som var där för en lyckad och bäst kväll.


Puss och Kram Elin  




Ovido - Quiz & Flashcards