You Make My Day

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2010

31 Augusti & Sjuk

Av Elin - 31 augusti 2010 18:07

Idag har varit en jobbig dag. Igår kände jag hur näsan bara började rinna och att jag kände mig hängig. Så i morses när jag vaknade så kunde jag knappast andas genom näsan och måtte allmänt skit. Men jag tänkte att jag måste väll antagligen gå till skolan ändå. Så det blev bara att gå upp och sedan äta lite fruksot och göra sig iordning för att åka till skolan tjugo i 8.

Första lektionen blev datorkunskap och vi fick även sitta och surfa en stund. Sedan fick jag reda på att vi inte hade någon lektion och då blev det håltimma i ca. 3 timmar. Suck   Men ingenting att göra åt det så jag satte mig och pluggade matte i typ 1 1/2 timma eftersom jag låg lite efter.

Sedan gick jag och åt lite mat med några i klassen och ingen aptit där. Efter det svenska och gjorde en intervju med en härlig tjej i klassen. Sedan så gick vi 2 och pratade med en som jobbar på skolan och frågade om skolkören. Och det ända svar vi fick var att prata med musikläraren på fredag. Så troligtvis blir det att sjunga på Lunchen (onsdagar). Sedan matte och det var väll OK.

Gullig bild:)

Sedan så gick jag till torget och pappa skulle hämta mig. Åkte hem och nu sitter jag i sängen och mår piss. Får se om jag orkar skolan imorron. Börjar efter Lunch 13.00 tror jag och slutar 15.00


Men ni får ha det så bra medansåt.


Puss och Kram Elin  


(alla bilder google)

 
 
sara

sara

31 augusti 2010 21:20

Hej!
Synd att du oxå har blivit förskyld:(.
Förlåt men det kanske är jag som har smittat dig.
Stora kramar Sara!

http://sarakraamaardig.bloggplatsen.se

Elin

1 september 2010 09:42

Hej!
Hehe det är nog inte bara du som smittat mig, många i min klass är också förskylda. Krya på dig du också.

Puss och Kram Elin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Hej

Av Elin - 13 januari 2011 13:30

Har nu inte bloggat på 4 dagar på denna bloggen utan har bloggat på flickanmedkameran.devote.se Tror faktiskt att jag byter blogg till devote helt och hållet nu men har denna bloggen kvar så att ni kan se mitt gammla material ett tag till.   Så...

Av Elin - 9 januari 2011 21:07

Här kommer äntligen en veckas ``One Two Three´´. Har själv saknat det och hoppas ni också gjort det<3 3 stycken låtar jag fastnat för nu. Nu ska jag snart sova så jag är redo inför skolan im...

Av Elin - 9 januari 2011 14:28


Hej alla grymt härliga bloggläsare! Sitter just nu på mitt rum och grejar med lite allt möjligt. Hann aldrig uppdatera bloggen igår eftersom tiden innan kl. 13 bara flög fram. Som sagt vid 1 så satte vi oss i bilen för att åka till Göteborg. Blev...

Av Elin - 7 januari 2011 22:17

Idag hämtade jag ut mina nya glasögon och jag är väldigt nöjd. Beställde också 25 bilder på Expert och de är troligtvis färdiga imorgon. Men får hämta de när jag hinner. Imorgon så åker jag och hela familjen till Göteborg vid 13-tiden och där kä...

Av Elin - 7 januari 2011 10:27

Här kommer min överraskning! http://flickanmedkameran.devote.se/ Har startat en ny blogg på devote för att samla ihop mina största intressen och inte få det lika rörigt. Denna bloggen kommer fortfarande att finnas kvar och jag uppdaterar i den ...

Ovido - Quiz & Flashcards