You Make My Day

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 28 augusti 2010 10:02

Hallojsan alla läsare!

Skönt med lördag? Det tycker jag iallafall:D


Idag ska jag och mamma åka till stan för att titta lite i affärerna. Sedan så ska vi titta på en sak som heter ``Alliansloppet´´ som är ett rullskridskorlopp. De åker precis utanför vårat hus och det är rätt kul att titta på. Hehe. Mer än så vet jag inte vad som händer idag, men jag lovar att jag hör av mig så fort jag får tid över. Så hörs senare.


Puss och Kram Elin  


Mys

Av Elin - 27 augusti 2010 19:46

Nu ska jag dra mig ner till soffan för att mysa med hela familjen. Mysigt:) Så vi kanske hörs ikväll annars blir det imorron. Ha en bra fredagskväll.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 27 augusti 2010 19:15

Oj, redan fredag:) hehe. Dagen har varit bra:) Slutade tidigare och då gick jag till mormor. Hade sällskap av några av tjejerna i klassen. Sedan så åkte jag mamma och mormor för att handla mat. Sedan så åkte jag hem och vilade lite för att jag hade ont i huvudet, efter det blev det mat och nu sitter jag vid datorn. Vädret är sämst här i Trollhättan och jag märker verkligen att hösten är påväg. Usch men ändå rätt mysigt på ett sätt om ni förstår hur jag menar.

Ikväll så ska jag bara mysa hemma med familjen och äta gott och titta på TV. Hoppas det går någonting bra iallafall. Så vi kanske hörs igen senare.


Puss och Kram Elin  

OLW - Fredagsmys

Av Elin - 26 augusti 2010 18:39

Ska gå och greja med lite annat om en liten stund. Har suttit vid datron ett bra tag just nu och tror inte att det blir mer ikväll heller. Så jag säger hej då och sov gott för idag. Så hörs vi imorron när jag kommer hem igen.

Puss och Kram Elin  


Av Elin - 26 augusti 2010 16:17

Här kommer entligen veckans ``One Two Three´´. Så nu kör jag igång.

 

  

Tycker verkligen om denna. Om jag skulle flyttat hemifrån nu så skulle jag införskaffa denna direkt. Tycker den är riktigt fin och inget farligt pris heller.

 

  

Denna koftan från Ginatriot tyckte jag om väldigt mycket. Finns i bla. vit grå svart m.m Skulle gärna vilja ha denna men fick ju en annan för ett litet tag sedan.

 

  

Vet inte riktigt varför jag valde denna. Tyckte iallafall att den var gullig. En perfekt present att ge till en kompis man tycker om. Så detta är ett tips från mig.

 

Så detta var allt från mig denna veckan. Nästa vecka kommer jag med 3 andra saker jag tycker om.

Av Elin - 26 augusti 2010 16:10

Nu är jag hemma igen. Fick sluta redan vid 3 och då gick jag mot stan för att åka med Linda. Så sedan åkte vi hem och sedan har jag bara tittat på TV lite grann. Håller på att fixa veckans ``One Two Three´´ så det lovar jag att det kommer upp idag.


Skoldagen var bra. Har börjat med våra vanlig lektioner nu och annars har det inte hänt så himla mycket. Imorgon börjar jag 08.00 och slutar 15.10


Vi hörs om en stund igen. Puss och Kram Elin  

Av Elin - 25 augusti 2010 19:55

Följde inte med eftersom pappa valde att stanna hemma idag. Så det blev ändrade planer. Stängde av datorn, läste lite i Twilight och satte på ``Harry Potter och Fången Från Azkaban´´ (tredje filmen) Sedan har det inte hänt så himla mycket. Ska stänga av datorn och gå ner för att titta på veckans sista Fångarna På Fortet. Så vi hörs imorron igen.


Puss och Kram Elin  


Av Elin - 25 augusti 2010 17:57

Jag vet inte om jag kommer att blogga mera idag. Ska kanske iallafall men Linda till kyrkan eftersom pappa ska förmodligen på en sak. Så jag har inte så stor lust att vara ensam hemma. Så jag får väll följa med Linda. Så därför vet jag inte när vi kommer hem och det blir nog ingen mer bloggning. Så vi hörs imorron när jag kommer hem. Slutar tio i 4 så någon gång efter det så bloggar jag. Så hörs imorron.

  

Såhär fint är vädret inte idag:(

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards