You Make My Day

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 20 augusti 2010 21:39

Här kommer höstens mode del 2. Denna delen tycker jag om väldigt mycket. Så hoppas ni också gillar den.

 

  

 

Jacka; Ginatricot 399 Kr

Tröja; Ginatricot 149 Kr

Jeans; Cubus 199 Kr

Nagellack; Viva La Diva

Armband; BikBok 99 Kr

Boots; H&M 299 Kr

Av Elin - 20 augusti 2010 21:12

Jag gick hem tidigare än väntat från Sara idag. Hehe. Pappa ringde till mig vid 18-tiden ungefär. Han undrade om vi skulle åka och äta på resturang och det ville jag:). Så vi åkte till mamma mia, där åt jag kött och pommes frites. Mums. Sedan så åkte vi runt och kollade lite, sen åkte vi hem. Tittade på ``Luftslottet Som Sprängdes´´. Kollade inte klart på den, ingen av oss orkade.

Så nu sitter jag på Lindas rum, eftersom alla Lindas kompisar hon sänt radio med är här och har avslutning. Hör bara hur de sjunger på nedervåningen och det är inte alltid det finaste om man säger såX) Kan heller då inte gå och lägga mig om de håller på och pratar, sjunger och har skoj. Så jag får väll roa mig med datorn eller läsa lite i Twilight. Vi hörs antingen en gång till annars imorron.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 20 augusti 2010 16:19

Nu sitter jag hemma hos Sara igen<3 Idag har vi spelat lite spel igen och vi har även vart ute och tagit kort. Jag visar kort sebare när jag kommer hem någon gång.


När vi kom hem till Sara hoppade vi lite studsmatta och tittade på filmen ``Another Cinderella Story´´. Mysigt.

Hörs senare:)


Puss och Kram Elin   

Av Elin - 20 augusti 2010 11:30

Ska vara med Sara idag också<3 Det är ingenting jag tackar nej till. hehe:) Får se vad dagen mer har att bjuda och vad jag och Sara ska göra. Lindas kompisar ska komma hit ikväll iallafall så jag får väll hitta på någonting då. Men det löser sig nog. Men jag hör av mig någon gång idag, vet inte riktigt när men jag lovar att jag skriver mera. Så hörs senare.


Puss och Kram Elin  

En liten fredagslåt;


The Cure - Friday I'm In Love  (lyrics)

Av Elin - 20 augusti 2010 10:20

Hade nu tänkt att visa upp bilderna sedan jag, mamma, pappa, farmor och farfar var i Karlsborg. Har inte visat de än så jag tänkte att det kanske är dags. Tog inte så många men här är några av dem.


                                      


Detta var några av bilderna jag tog när vi var på Karlsborg. Så hoppas ni tyckte om bilderna.


Puss och Kram Elin                            

Av Elin - 20 augusti 2010 07:27

Idag vaknade jag redan halv sju, har lite ont i magen så jag kunde inte somna om. Läste lite ut Ljudet av ditt hjärta och nu sitter jag med datorn i knät och TV;n på. Vet inte riktigt vad som kommer hända idag. Pappa vill åka ut men jag vet inte riktigt...


Men vi får se vad dagen bjuder på, så hörs vi kanske senare.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 19 augusti 2010 20:30

Just nu sitter jag inne på Saras rum:) Efter senaste inlägget har jag bara ätit och varit med Sara<3 Vi har varit hemma hos mig, suttit och pratat och spelat Nya Finnans. Hehe. För en stund sedan gick vi hem till henne för att hon skulle äta lite mat och nu sitter vi inne på hennes rum. Mer än så har faktiskt inte hänt idag. Hörs lite senare.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 19 augusti 2010 15:21

Ska snart äta lite mat, idag blir det pannkakor med sylt. Mums. Det var ett tag sedan jag åt det. Så det blit gött. Ska också vara med Sara en stund efter jag har ätit. Det blir nice:) hehe. Så vi får väll se vad vi hittar på, så får jag gå och plocka upp tvätten som jag har lovat mamma. Hörs senare


Puss och Kram Elin  


Ovido - Quiz & Flashcards