You Make My Day

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 25 augusti 2010 16:25

Idag har vi varit ute hela dagen med skolan. Det var en helt OK dag och fick kontakt med flera av personerna i klassen. Så det känns riktigt bra:). Sedan så var det också 1 tjej som slutade för att börja på Estet. Men det blir nog riktigt bra ändå. Idag kanske också veckans ``One Two Three´´ kommer upp. Men kan inte lova någonting. Hörs.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 25 augusti 2010 15:56

Ska gå och äta nu, men jag hör av mig så fort jag ätit klart.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 24 augusti 2010 19:50

Har haft en sååå fruktansvärd huvudvärk. Så har inte orkat göra någonting idag. Har bara vilat och tittat på TV och så åt jag lite mat förut också. Sedan så gick jag och la mig igen och sedan så åkte jag med mamma för att lämna mormor. Nu mår jag iallafall lite bättre, men är fortfarnade trött och har lite ont i huvudet. Hoppas det går över snart. Så snart ska jag göra mig iordning för att mysa ner mig i soffan framför Fångarna På Fortet. Måste skynda mig nu. Hörs imorron efter 2 eller 3.


Sov gott. Puss och Kram Elin  

Av Elin - 24 augusti 2010 15:35

Hej sitter och tittar på Andra Avenyn på internet just nu. Har även lite huvudverk men jag får hoppas det går över.

Slutade vid halv 2 och tog kvart i 2 bussen till strömslund. Nu sitter jag vid datorn och snart kommer mamma och även mormor hem. Mormor ska äta här och så. Så vi hörs väll senare.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 23 augusti 2010 19:41

Nu ska jag snart stänga av datorn. Så vi hörs imorron igen.


Sov gott. Puss och Kram Elin  

Av Elin - 23 augusti 2010 19:02

Sitter och tittar på Andra Avenyn på Youtube. Riktgit bra:) Är på säsong 1 avsnitt 5. I LOVE IT. Vissa fungerar tyvärr inte ljudet på men det får man ta. Gillar det ändå.  Så detta är vad jag gör just nu och om mindre än 1 timma så ska jag se på Fångarna På Fortet. Så en TV/datorkväll blir det ikväll.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 23 augusti 2010 18:00

Idag har första dagen på BF (barn&fritid) ägt rum. Var där i ca. 45 min och sedan fick vi gå hem. Fick bara lite information om de närmsta dagarna och busskort och lite så. Vi är typ 26-28 i våran klass varav 4 är killar. Hoppas det blir bra, har ju inte umgåtts med någon av de än.

Imorron börjar jag 9.00 och slutar typ 14.00 Vi ska typ bara få lite information till och sedan äta mat i klassrummet och sedan bowla. Hoppas det blir kul:)

Har inte så mycket att berätta nu.

Hörs kanske senare.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 23 augusti 2010 10:37

Här kommer bilderna på Sara. Blev faktiskt nöjd med visssa av bilderna. Dock visar jag inte alla bilderna eftersom vissa är lite pinsamma och dåliga.

 

  

     

     


Här är de mesta av bilderna. Tyckte dessa bilderna blev riktigt fina.  

Ovido - Quiz & Flashcards