You Make My Day

Alla inlägg under augusti 2010

Av Elin - 12 augusti 2010 11:42

Nu har det blivit ändrade planer.


Ska ut med pappa till spikön för att spela lite minigolf. Bättre än att sitta inne vid datorn hela dagen.

(google)

Så vi kanske hörs senare.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 12 augusti 2010 11:14

Fick en liten kommentar av Jojo älsklingen<3 Så slänger in den här.

 

Kommentar till Semester - Dag 3
Hej!
Jättefina bilder och absolut den på dig själv

Tack sötan<3 mamma tog den på mig:) blev väldigt nöjd.
Puss
Av Elin - 12 augusti 2010 08:36

God Morgon alla bloggläsare!

Vaknade för ca. 1 timma sedan och kunde absolute inte sova mera. Så snart blir det fruksot och titta lite på TV. Innan jag drar och jobbar mina timmar på Vårhaga så blir det en slappardag för mig. Men sånt behövs och även så finns det inte så mycket att göra när det är såhär dåligt väder i Trollhättan. Hur är vädret hos er?

Jo, ni har väll inte missar bloggplatsens nyhet? En frågeruta i menyfältet. Där kan ni lättare fråga saker som jag kan svara på direkt. Istället för att ni skriver en fråga som en kommentar. Detta gör allt lättare för både mig och dig.

Så fråga på!=)

Hörs lite senare.


Puss och Kram Elin

Av Elin - 11 augusti 2010 15:15

Nu kommer mitt tredje och näst sista semester-inlägg. Detta är alltså den riktiga sista dagen. Men självklar kommer de komma upp ett till. Så nu kör jag.


12 Juli 2010

 

Nu är det tredje dagen på semestern och idag så ska vi åka till Ondense. Här ska vi titta på HC. Andersens museum. Där så var det först en liten teater som det var väldigt svårt att höra vad de sa eftersom det var mycket folk. Sedan så gick vi in i hans museum och sedan kunde man även gå in i hans hus där han föddes/växte upp som barn.


                                                            


Efter museum besöket köpte vi lite glass och fikade i en liten fin trädgård där.


Sedan begav vi mot ett ställe som kallas ``Fyns Huvud´´. Där var det jättefint och underlaget beståd endast av sten. Plockade några och tog med mig hem. Vädret var bra men hade ingen badlust då det inte var så varmt i vattnet. Tog även en del bilder så titta och njut av Danmarks vackra landskap.


                  


Detta var mitt tredje semester-inlägg. Detta var en mysig dag och inom kort så kommer det fjärde och sista inlägget. Hoppas ni har blivit lite gladare i detta regniga sverige.


Puss och Kram Elin          

Av Elin - 11 augusti 2010 12:25

Har varit väldigt dålig på att lägga in mina New In saker. Har köpt/fått en del saker det senaste nu så nu måste det in.



Ur & Penn 39Kr  20Kr på REA


  


Resteröds; Kommer ej ihåg priset:(


  


Fick i namnsdagspresent av Farmor och farfar. Så vet ingen information


  


Bokia; 169 Kr  (Ej REA)


  


Fick av pappa och Linda. De fick var sin gratis på en resturang i Göteborg när de var där i lördags.


  


Åhlens; 229Kr 199Kr 100Kr REA delat med Linda så 50 Kr i slutändan.



Fick av farmor och farfar i namnsdagspresent. Okänd information


  



Fick av mormor i namnsdagspresent


Ginatricot 249 Kr Höstens kollektion





Av Elin - 11 augusti 2010 12:15

Här kommer veckas ``One Two Three´´. Den här veckan hade jag täntk att berätta lite varför jag har valt just dehär sakerna. Så nu kör jag igång.

 


The Twilight - Saga. Gillar allt som har med Twilight att göra. Därför hamnar den högst upp på min lista denna veckan. Fick även reda på av Sara vad Twilight betyder. Man kan säga att det betyder skymning. Jag har tänkt att denna serie har fått detta namnet för att vampyrer (egentligen) endast kan gå ut när det skymmer. 


  


Can Can - Paris Hilton. Denna parfymen har jag alltid viljat ha. Däremot kostar dessa parfymer en hel del och jag känner att det är rätt onödigt att lägga ut pengar på en sådan sak. Men om jag skulle få vilken parfym som helst skulle det lungt vara denhär.

 

  

 

Denna kudden skulle jag gärna införskaffa till min kudde. Även som prydnadskudde eller som sovkudde. Fungerar lika bra till båda.

 

 

Detta var allt från mig denna veckan.

 

Puss och Kram Elin  

Av Elin - 11 augusti 2010 11:42

Idag ska jag försöka att blogga en del. Har ganska stor blogglust just nu så idag ska jag försöka skriva om lite allt möjligt. Några inlägg ska komma in idag iallafall.


Jag ska försöka lägga ut mitt tredje semester-inlägg. Bara jag lägger tid på det blir det bra. Ska även lägga ut lite New In saker jag glömt att vis för er. Sedan så håller jag på med veckans ``One Two Three´´, så idag hoppas jag blir en bra blogg-dag. Lite musik kanske jag kan få in också.


 Hörs om en stund.


Puss och Kram Elin  

Av Elin - 10 augusti 2010 14:30

... att när jag har börjat jobba (och även är inne på min sista vecka), så hinner jag inte blogga. Vill hellre göra annat nu det endast är 2 veckor kvar på sommarlovet och man måste bänka sig framför skolbänken igen. Även om jag kommer få hålla på med det jag vill så vill jag ta vara på mina sista sommarlovsdagar.


Gör så gott jag kan men just nu hinner jag knappast. Så ni får stå ut med dålig uppdatering och ha det bra ändå. Jag vill bara säga en sak! Ta vara på det sista av sommarlovet innan ni går in i jobbet eller skolan igen. Detta behöver jag lika mycket som ni. Så ha det bra.

Puss och Kram Elin  

Ovido - Quiz & Flashcards